Index of /snoec/researchforcustomerinsights

[ICO]NameLast modifiedSizeDescription

[PARENTDIR]Parent Directory  -  
[   ]Customer Experience Map - voorbeeld.pdf2012-06-14 22:49 1.6M 
[   ]Modulewijzer_CDMCMT011B_Research for Customer Insights.pdf2012-04-26 16:31 87K 
[   ]Opdracht 1 - Stakeholdersmap (teamopdracht).docx2012-04-26 13:42 17K 
[   ]Opdracht 2 - Cultural probe & uitvoeren onderzoek (teamopdracht).docx2012-05-10 21:47 17K 
[   ]Opdracht 3 - Kwalitatieve data analyseren, schematiseren en visualiseren.docx2012-05-31 21:43 358K 
[   ]Opdracht 4 - Customer journey 1 -verwerken en visualiseren data van de huidige situatie.docx2012-06-21 23:40 17K 
[   ]Opdracht 5 - Customer journey 2 - Customer journey van de verbeterde dienst - kopie.docx2012-06-21 23:39 16K 
[   ]Opdracht 5 - Customer journey 2 - Customer journey van de verbeterde dienst.docx2012-06-15 12:26 13K 
[   ]Opdracht 6 - Prototype - Visualisatie van nieuwe beleving.docx2012-06-21 23:40 282K 
[   ]Reader_ServiceDesign_1112.pdf2012-04-26 13:41 47M 
[   ]ServiceDesign_1112_les01.ppt2012-04-27 09:22 25M 
[   ]ServiceDesign_1112_les02.ppt2012-05-10 22:10 15M 
[   ]ServiceDesign_1112_les03.ppt2012-05-24 20:35 7.8M 
[   ]ServiceDesign_1112_les04.ppt2012-05-31 21:58 37M 
[   ]ServiceDesign_1112_les05.ppt2012-06-14 22:54 33M 
[   ]ServiceDesign_1112_les06.ppt2012-06-22 10:05 12M 
[   ]ServiceDesign_beoordelingsform-opdracht 1tm3.pdf2012-06-14 22:49 59K 
[   ]template statement cards.pdf2012-05-31 21:42 107K